გაკვეთილის გეგმა

მთავარი თემა
სიმეტრია.ღერძული სიმეტრია
მნიშვნელობა, აქტუალობა
ღერძული სიმეტრიის ცნების გამოყენება.
მიზნები და შედეგები
ღერძულად  სიმეტრიული ფიგურების ამოცნობა და მოცემული ფიგურის სიმეტრიული ფიგურის აგება. მათ VI.7
წინასწარი ცოდნა
სიმეტრიის ცნება ცხოვრებაში.სიმეტრიული ცხოველების და მწერების მოძიება
შეფასების საგანი და პროცედურები
დაკვირვების უნარი,გონებამახვილობის უნარი,სიმეტრიასთან მაქსიმალურად მიახლოებული მაგალითების მოყვანას. განმავითარებელი შეფასება
სასწავლო მასალა  და ტექნიკური რესურსები
დაფა,ცარცი,სახაზავი,ფარგალი,ფურცელი.კომპიუტერი,სიმეტრიული ფიგურების ჩანაწერი ფლეშკაზე
გაკვეთილის მსვლელობა

1. საორგანიზაციო საკითხები  3წთ.
2. გონებრივი იერიში:
მოსწავლეების მიერ სიმეტრიული ფიგურების , მწერების, ცხოველების მოძებნა აზროვნებაში.7წთ
3. ახალი მასალის გაცნობა პრეზენტაციის გამოყენებით - ღერძული სიმეტრიის ცნების მათემატიკური განსაზღვრა.
წერტილის სიმეტრიული წერტილის აგება დაფაზე ფარგლისა და სახაზავის გამოყენებით.
სიმეტრიის ღერძის ცნების ახსნა. 10 წთ.
4. დამოუკიდებელი სამუშაო: წერტილის სიმეტრიული წერტილის აგება რვეულებში. და შემოწმება. განმავითარებელი შეფასება.5წთ.
5. ცოდნის განმტკიცება - მოსწავლეების მიერ ჩემს მიერ დასახელებული ფიგურებიდან ღერძულად  სიმეტრიული ფიგურების და სიმეტრიის ღერძის მოძებნა (ასეთის არსებობისას).5წთ.
6.მოსწავლეები ჩემთან ერთად ასრულებენ სიმეტრიული ფიგურების აგებას რვეულებში.(სამკუთხედის, მართკუთხედის). 10წთ.
7. შეფასების გამოცხადება. გამოკითხვა გაუგებარი საკითხების შესახებ. 5წთ.

დიფერენცირებული სწავლება

შეფასების რუბრიკა

No comments:

Post a Comment