1.მოკლე აღწერა: მოსწავლეები საუბრობენ “მუდმივ “პრობლემებზე: ექვემდებარება თუ არა სილამაზე და ჰარმონია რაიმე მათემატიკურ კანონებს.
2.სრული აღწერა: ხდება მოსწავლეთა შემეცნებითი ინტერესის ხელშეწყობა, მათი შეხედულების გაფართოება. გარემომცველი სამყაროს სილამაზისა და ჰარმონიის კანონების გაცნობა და მსჯელობა. მათზე აღიწერება სიმეტრიული ფიგურები ჩვენს ცხოვრებაში, ბუნებაში, ხელოვნებაში. მოსწავლეები აკეთებენ მოკლე ისტორიულ ექსკურსს ძველ საბერძნეთსა და აღორძინების ეპოქაში. მოსწავლეები ეცნობიან “ოქროს სამკაულებსა“ და “ოქროს მართკუთხედებს“, შუა საუკუნეების რომელიმე ძეგლის რეპროდუქციას, (მაგ. პარიზის ღვთისმშობლის ტაძარი, ეიფელის კოშკი და ა. შ.). ერთვებიან დისკუსიაში გარემომცველი სამყაროს სილამაზისა და ჰარმონიის კანონების, ჩვენი მათდამი დამოკიდებულების შესახებ.
3.მონაწილეთა ასაკი: მეექვსე კლასი. (12-13წ.)
4.ვადები/ხანგრძლივობა/: ორი თვე
5.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: პროექტში ჩართული მოსწავლეები ერთვებიან შესაბამის დისკუსიაში და ამისათვის იყენებენ ინტერნეტის ქსელს, ელ.ფოსტას gmail .
6.მოსალოდნელი შედეგები: შეიქმნება შესაბამისი საიტი-ბლოგი, სადაც განთავსდება ყველა მოძიებული ინფორმაცია.
.8.სარგებელი სხვებისთვის: პროექტში ჩართვით დაინტერესებული პირები გაიგებენ ჩვენს ცხოვრებაში “სიმეტრიული-ჰარმონიული“ ფიგურების არსებობის შესახებ და საჭირო შემთხვევაში შეძლებენ ჰარმონიის გამოყენებას სხვადასხვა საქმიანობაში. (მშენებლობა, კულტურა, ბუნება-გარემოს დაცვა, ჭრა-კერვს და ა. შ.) მოსწავლეები აღმოაჩენენ სიმეტრიულ ნაგებობებს არქიტექტურაში, მწერებს ბუნებაში, იპოვიან მათ სიმეტრიის ღერძებს და სიბრტყეებს, დაამზადებენ სიმეტრიულ სხეულებს და ააგებენ მოცემული ფიგურების სიმეტრიულ ფიგურებს.
8.სამუშაო ენა: ქართული
9.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: გეოგრაფია, ბიოლოგია, ბუნება, შრომითი სწავლება და სხვა.
10.მასწავლებლის სახელი: ილია მაზიაშვილი
11.პროექტის ავტორის (მასწავლებლის) ელ-ფოსტა: ilmaziasvili@gmail.com
12.პროექტის ფორუმი: საცდელი პროექტი “სიმეტრია-ჰარმონია ჩვენს ცხოვრებაში“
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი/: http://ilmaziashvili.blogspot.com/
განხორციელების გეგმა
2.სრული აღწერა: ხდება მოსწავლეთა შემეცნებითი ინტერესის ხელშეწყობა, მათი შეხედულების გაფართოება. გარემომცველი სამყაროს სილამაზისა და ჰარმონიის კანონების გაცნობა და მსჯელობა. მათზე აღიწერება სიმეტრიული ფიგურები ჩვენს ცხოვრებაში, ბუნებაში, ხელოვნებაში. მოსწავლეები აკეთებენ მოკლე ისტორიულ ექსკურსს ძველ საბერძნეთსა და აღორძინების ეპოქაში. მოსწავლეები ეცნობიან “ოქროს სამკაულებსა“ და “ოქროს მართკუთხედებს“, შუა საუკუნეების რომელიმე ძეგლის რეპროდუქციას, (მაგ. პარიზის ღვთისმშობლის ტაძარი, ეიფელის კოშკი და ა. შ.). ერთვებიან დისკუსიაში გარემომცველი სამყაროს სილამაზისა და ჰარმონიის კანონების, ჩვენი მათდამი დამოკიდებულების შესახებ.
3.მონაწილეთა ასაკი: მეექვსე კლასი. (12-13წ.)
4.ვადები/ხანგრძლივობა/: ორი თვე
5.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: პროექტში ჩართული მოსწავლეები ერთვებიან შესაბამის დისკუსიაში და ამისათვის იყენებენ ინტერნეტის ქსელს, ელ.ფოსტას gmail .
6.მოსალოდნელი შედეგები: შეიქმნება შესაბამისი საიტი-ბლოგი, სადაც განთავსდება ყველა მოძიებული ინფორმაცია.
.8.სარგებელი სხვებისთვის: პროექტში ჩართვით დაინტერესებული პირები გაიგებენ ჩვენს ცხოვრებაში “სიმეტრიული-ჰარმონიული“ ფიგურების არსებობის შესახებ და საჭირო შემთხვევაში შეძლებენ ჰარმონიის გამოყენებას სხვადასხვა საქმიანობაში. (მშენებლობა, კულტურა, ბუნება-გარემოს დაცვა, ჭრა-კერვს და ა. შ.) მოსწავლეები აღმოაჩენენ სიმეტრიულ ნაგებობებს არქიტექტურაში, მწერებს ბუნებაში, იპოვიან მათ სიმეტრიის ღერძებს და სიბრტყეებს, დაამზადებენ სიმეტრიულ სხეულებს და ააგებენ მოცემული ფიგურების სიმეტრიულ ფიგურებს.
8.სამუშაო ენა: ქართული
9.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: გეოგრაფია, ბიოლოგია, ბუნება, შრომითი სწავლება და სხვა.
10.მასწავლებლის სახელი: ილია მაზიაშვილი
11.პროექტის ავტორის (მასწავლებლის) ელ-ფოსტა: ilmaziasvili@gmail.com
12.პროექტის ფორუმი: საცდელი პროექტი “სიმეტრია-ჰარმონია ჩვენს ცხოვრებაში“
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი/: http://ilmaziashvili.blogspot.com/
განხორციელების გეგმა
No comments:
Post a Comment